Måndag 14 April.

Hej där!

Jag har inte skrivit på månader för att så fort jag loggar in på min blogg och börjar skriva så stannar hela datorn och det trycks fram ca 40 sidor! jag förstår inte varför men jag försöker skriva igen nu.

Idag har jag avrit hemma gela dagen, mår inge bra. Ont i magen och trött och seg. Jag vill byta jobb! Jag vantrivs så mycket att jag mår riktigt dåligt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Letat efter nytt jobb har jag gjort ett tag men ingenting passar mig. Vet ju att jag ska resa till Turkiet i sommar också så jag är ännu mer i behov av ett nytt jobb som jag ska trivas med. Men var? men hur? men när?

När kommer min tid då jag ska bli lycklig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0