Sköna Måndag 21 April

SOL.


God eftermiddag! Vaknade av att jobbet ringde klockan 8.30 men jag svarade inte. Sedan ringde pappa halv elva då svarade jag och vi pratade ett litet tag, om midsommar. Vi ska vara på landet som jag inte varit på sedan farfar gick bort för ca 4 år sen... Nu har min farbror och hans familj tagit över landet som ligger ute på Ljusterö. Dom håller på och fixar o trixar för midsommar redan  nu, dom har byggt ett gigantiskt soldäck nere vid bastun och bryggan har blivit hela 25 meter lång! Ska bli väldigt skönt och ligga där o glassa i sommar =D

Vilket härligt väder (som det har avrit hela helgen då jag har jobbat) det är idag! Det som är trist är att alla andra jobbar idag, så vet inte vad jag ska hitta på, nu sitter jag i soffan med balkongdörren hel öppen, så mysigt.
Ringde Nadia och hörde vad hon skulle hitta på idag, hon skulle göra några ärenden sen bestämde vi att vi ska ses senare i eftermiddag. Jag ska hoppa in i duschen nu sen tänkte jag sätta mig på balkongen med en kaffe och en bok och njuta av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0