Tisdag 23 April

Tjenis pe....


Ligger i sängen nu, idag ligger jag inte helt själv utan Becka ligger vid min sida. Sidan som brukar vara tom.
Vi har inte träffats på jätte länge, så det har varit jätte mysigt och träffa henne!

Idag har jag varit ledig, som igår. Startade dagen med att äta frulle, sitta lite ute på balkongen. Åkte sedan in till stan för att åka till jobbet, det låter som att jag älskar mitt jobb, men de vet ni att jag inte gör. -Utan jag åkte dit för att träna med therese efter hennes arbetspass men vi fastnade ute på serveringen med mineralvatten och ciggaretter. Det var så härligt! Nu måste väl ändå våren vara här?
Vi bestämde oss för att strunta att gå ner till källaren för att ställa oss på varsin trampmaskin.

Jag ringde kära Rickard som jag inte pratat med på evigheter. Jag bli alltid så glad av att prata med honom. Han är alltid på strålande humör och det smittar verkligen av sig. Vi åkte hem med samma tåg.
Han var precis som vanligt...


Imorgon är det jobb igen..trist!


Kommentarer
Postat av: Marie

ja, jag hoppas verkligen att våren är här för att stanna!

2008-04-23 @ 00:39:33
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0