torsdag 17 April

Om man bara visste...


Idag har vi pratat mycket om framtiden, vad vi vill arbeta med, var vi vill bo, ska vi flytta utomlands ett tag eller stanna kvar i Sverige??...
Vi kom inte fram till så mycket, vi sa bara vad vi kände och trodde.

Jag har bestämt mig för att byta nu iaf. Just nu jobbar jag på Centralbadet, i restaurangen. Jag trivs med alla som jobbar där men själva miljön får mig att vilja sluta andas. 20 år och nästan gått in i väggen, det är inge bra.
Jag har pratat med pesonalansvarige nu och berättat hur jag egentligen mår. För det är ingen som har märkt att jag mått såhär pass dåligt. Carolina har ett bra pokerfejs.
Kalle berättade att det finns så många andra tjänster på CB, som jag faktiskt inte tänkt på...
Vaktmästare, receptionist, städare, entrévärd bla bla bla... tänka sig, städare. Varför inte?  Min första tanke var, "neeej, det går inte" Vad ska folk tro när dom hör att jag arbetar som städare.. Jag kan bara inte. Men om jag ska bärja må bättre och inte behöva få magkatarr stup i kvarten så VILL jag jobba som städare på CB. JAg kommer fortfarande få träffa alla härliga arbetskamrater som jag tycker så mycket om.
Jag kommer få ett fast schema, inte ett som ser ut som en karusell. Jag kommer troligtvis jobba mån-fre och ha LEDIGA HELGER!! Ett paradis för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0