LUGGLUND

god middag!  Nu har jag precis ätit en underbar middag med familjen! Lillebror blev 18 idag :) eller lillebror känns så konstigt och säga, han känns mer som en storebror i vissa lägen.
Jag hade glömt att jag hade en blogg-därför har jag inte skrivit på jätte länge!  HAHA men nu är jag fit for fight igen ;P får se hur de går :D

Igår var jag och fikade med therese efter hennes jobb. Det var jätte mysigt! vi babblade om allting i princip. Turkiet, Wok house, jobb, vädret, vad man saknade i livet :) hehe. Helt plötsligt kom Mr. vet inte hans namn farande, helt otippat! måste vara ödet.

Vet inte om jag ska jobba imorn natt eller inte. Hoppas för jag vill få in lite cash nu plus att jag trivs så himla mycket på mitt jobb! helt sjukt. Jag trivs i nattklubbsmiljö helt enkelt. Helgen är spikad iaf.
Nej nu ska jag titta lite på tv och slappa!


Hej på're.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0