Tråkig måndag!

Idag hade jag ställt klockan vid 11 för att ringa monika om imorn. Jag jobbar ju inte i veckorna utan bara helger på hirschenkeller så imorn ska jag på intervju på klädbutiken Tessie :) hoppas att det går bra och att jag gillar dom också. Skulle va skönt och jobba lite veckodagar också! Pengarna börjar ju ta slut om man säger så.
De gick iaf bra och jobba i helgen, i lördags var det sjukt mycket folk!! men de är bara kul :D efter jobbet åkte jag kadde o Gabi till max o käkade sen fick jag o K skjuts hem, jätte skönt! =)

S fick körkort idag :D:D:D GRATTIS till henne!  Själv har jag bara teori halkbana o uppkärningen kvar ;P
Hoppas dom kommer o hämtar upp mig snart, vill ju åka en sväng med gänget ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0