April kan man säga

Jag hoppas alltid på för mycket men så skiter de sig alltid iaf. Dum tjej....
Har precis smällt i mig äppelpaj!! Really smarrigt säger jag ba. Mor min ville tydligen visa lite av sin baksida... hahaha där fick jag till de;P guuud va tråkig jag är! Nadia- du kommer skratta bara för att du tycker synd om mig för jag har så trist humor.. :D


Jag har inte skrivit på några dagar.. de har liksom inte hänt så mycket.
Jobbade igår och ska jobba inatt cokså. Det är studentskivor nu så de är full rulle även på vardagarna.

Neej nu skiter jag i detta, ska ta en bit paj till. Peace

Kommentarer
Postat av: angelique

ta en paj bit för mig med är du snäller :D

2009-04-01 @ 21:33:52
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Nadia

ja skrattar även fast ja inte fattar vad i det hela som skulle vara ett skämt haha

2009-04-05 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0