bjööööööööööörnrosenströööööööööööööm

God eftremiddag!

Datan hänger lite snett nu i mitt knä för den är så förbannat varm.....men ska skriva lite iaf.
Tanken var att vara ute i solen idag men det sprack kan man säga. Det blev till att rensa garderoben. Vika, lägga i ordning och städa rummet istället. Men det är skönt och dona lite idag för jag hade inte hunnit det i veckan.
Jag åker till Eva ikväll för nu ska jag faktiskt passa Diesel från mån - ons.

Igår var jag inte nådigt bakfull. Dra mig baklänges vad trasig jag var. Vaknade upp med jordens huvudvärk som sedan övergick till illamående. Men det skulle inte hindra mig från att njuta av solen så ner till sjönviksparken och chilla lite.
Sen åkte jag till Gp där jimmy jimmy Ö daniel Gp hajas nattis och virre var. Det kollades fotboll och dracks lite. Jag mådde ju halv bra där jag satt med två tröjor så jag drack vatten... Tills Jimmy sa åt mig att ta en grogg. Jag tog 1... och 1 till. Men mådde inte speciellt bättre. Dagen gick fort fram och sedan var det dags för mat på tuna pizzan och sedan till Ange. Fick i mig fyra till jätte goda drinkar :) blev bara lite varmare i kroppen men inte full.
Jag och johan sa hejdå runt ett. Tack så mycket Johan för att du körde hem mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0