brunt eller blont?

Jag har lite problem med mitt hår. Jag vet inte om jag ska fortsätta och vara brunett i sommar eller göra det ljusare =/ jag brukar ju alltid vara blond på sommaren.. men nu är jag väldigt osäker!! Det är ju ganska jobbigt och färga håret styup i kvarten för att det växer ut och för att färgen rinner av  men det skulle ändå vara kul ocvh vara brunett denna sommar! ... hjäälp mig någon!


Idag vaknade jag vid 11.. gick ut och la mig på balkongen i ca 2 timmar. Till slut så låg jag intryckt mot balkong räcket för att få den sista solen haha. Men det var så hääärligt :D sen kilade jag upp till krysset för att fuska lite, men det var väntetid på en kvart så jag traskade hem igen.

Angelique var också och hälsa på mig en snabbis vid halv två. :D hon är gullenutt! Hon hade ingen post till mig idag. 
 


BLOND ...


eller...
BRUNETT..?


Okej, nu är det helt olika frisyrer men ni ser ju hårfärgen...så säg vad ni tycker!!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett svårt! du e sexig i båda två ju! Men va brunett i sommar väffään :)

2009-04-23 @ 23:08:46
URL: http://thesoek.blogg.se/
Postat av: carruuuuuuu

haha de tackar jag för! Du, a jag tror tamejfan att det blir brunettcarro i sommar :D

2009-04-24 @ 01:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0