ge mig

HEJ där!
Hysterisk natt kan jag säga! Fy så jobbig. Det var studetnskiva och as varmt och jag fick stå själv några timmar i garderoben... men de gick ju bra medn fy så trååååkigt!! Var kanske den sista natten i den garderoben, så himla trött på det PLUS att jag ska köra som runner i sommar på hirchen. -ska brata lite mer med becky som har hand om den biten.

Vaknade för 1 timme sen Behövde sova så länge!! Tittade på mibilen och har två nya mess. Ett var från jimmy och det var en bild på en död råtta och han VET att jag hatar dom förbannat äckliga djuren!! FYYYY vad dom är vidriga!! Men han gillar å retas så vad ska man göra... sen var det av Daniel :) han har klarat teorin, Så duktig oich glad jag är för hans skull ;:D hjärta till dig.
Vi ska åka till skärholmen så fort jimmy kommit hem efter jobbet. Jag måste köpa klänningen som jag har sett som jag ska ha på mig på bröllopet på fredag. Hoppas verkligen att den finns där!! *Dom andra vet jag inte vad dom ska köpa.


Nej du äre duschen för mig. PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0