herregud

I like to move it , move it!.... Eller nej inte direkt för idag va jag på't igen. Jag bakade grymt många bullar. Men åt bara två stycken. Man blev ju mätt bara av att stå och baka i sisådär 1 ½ timme. Det var ju jäsning efter jäsning. Jag råkade stoppa in bullarna efter första jäsningen bara, sen läste jag lite nogrannare och då skulle dom minsann jäsa igen efter att man lagt dom i formarna. Så ut med plåten och vänta i 30 min till. Men jädrar i mig vare luktade trääävligt i R's lägenhet. 
Det var en grymt nääjs dag men den bara flög iväg tyckte jag. Jag fick en liten chock när jag tittade på klockan vid sju och det kändes som hon bara va fyra-fem.Tänk sen när det fortfarande är ljust vid tio, elva på kvällarna.
LÄNGTAR!

Imorn är det troligen öl i solen och sen utgång med Kaddrush. Det kan bara gå utför.....

Nej, nu ska jag skölja håret och se hur färgen blev. Adjö mina damer och herrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0