" JAAAA, GLADA DALARNA!"

HAhahahahahah jag kan inte sluta skratta åt Rickards å Mickes video. Jag vill verkligen lägga upp den här men det finns ett problem, Vet i sjutton hur jag ska göra??!!... någon som vet? Nadia, du är väldigt haj på datorer så säg!! :D

Idag vaknade jag kl 12... herregud vet ni hur längesen jag sov så länge?! Neej, kan tala om att det var ett tag sen. Jag segade otroligt mycket idag.. sen åkte jag en sväng till jimmy tills han skulle iväg på träning. Nu sitter jag och väntar på Andra avenyn som börjar 21.00.

Den här påsk helgen har det varit fart på kan jag meddela. Träffat många nära och kära. De har dock blivit lite för mycket vin. Får gå på en liten gröt diet nu. haha!

Nu ska jag ut å ta en ciggarett innan Andra avenyn. HEj på're


Kommentarer
Postat av: Nadia

hahaha älskling ja ska lära dig knepet ;)

2009-04-17 @ 18:02:28
URL: http://nadiwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0