konstig dag.

Idag när jag vaknade var jag på ganska bra humör men de hände nåt... jag är inte alls på bra humör längre.
Känner mig väldigt nere och ledsen. Har ingen aning om varför jag känner såhär. Det liksom bara kom...har inte tagit tag i dagen än heller, har bara ätit frukost. Tror inte att jag kommer göra något vettigt idag för den delen heller. Jag har funderingar på om jag ska gå och sola men är fortfarande lite förkyld så det tar emot lite. UUUUH jag vill inte må såhär!!
Ska jobba imorn med Frida, det är alltid mysigt. Vi jobbade igår också. Den segaste kvällen/natten ever.
På lördag är jag ledig och vet inte vad som ska hittas på. Inga planer än i vilket fall.

relfdkbjndzlfuigywoauöjlgbzöouxeltgrbf v maaaaaaaaaaaaaaaaouwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0