lyckliga jag eller?

Yes jag hittade klänningen igår :D käänns så skönt!!
Var nere på skogsrovägen nyss och myste som fsan. Vi satt ute och drack massa te och snacka massa skit. Underbart å kunna sitta ute i april..ah snart maj.
Imorn är de lite valborg kan jag säga! jätte trevligt, Inhandla alkohol och sen ner till rönninge för intag av mat med trevliga människor. Ska dit med mor min och hennes dude. Det är till virres mamma så han och nattis kommer också vara där. Mycket nice vill jag lova sen vet vi inte hur de blir till kvällen.

AHHH juste jag klippte mig förresten!






JAG ÄR SÅÅ NÖJD! BLEV DET SEN NÄR FRISÖREN VAR KLAR, INNAN SÅ SKÄLLDE JAG PÅ STACKAREN HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0