sjuk sjuk sjuk

fy helvetes jävlafittkuk att jag är sjuk!!! Det var tok längesen jag var sjuk på riktigt. OCh nu slår det till som aldrig förr. Förkyld, ont i halsen, Feber och helt sänkt. Har druckit två koppar te nu på en halvtimme. Tur att te är så gott. Speciellt vanilj te med honung. Hallelujah!

I lördags som jag skrev tidigare så trodde jag att jag var tokbakis... men det visade sig att jag var sjuk under allt detta. Därför som jag inte var på topp hemma hos ange.
HAr inte gjort så mycket dom här dagarna förutom varit hundvakt. Eller jo i måndags eller vare i tisdags?.. aja... gick jag en promenad till rålis och träffade rickard, danielle och hennes kompis jessika. Vi trodde att det skulle vara varmt å skönt där men icke sa nicke. Det blåste och vi frös om våra rumpor som satt på en kall bänk.

HAHA jag ville inte chansa och åka tunnelbana med diesel, eftersom dom flesta hundar vägrar rulltrappor. Så jag bestämde mig för att gå... de tog sisådär en kvart, tjugo min. Men det var skönt och få komma ut å gå lite. Tror hunden också tyckte de. Men på tillbaka vägen tpog jag minsann tuben. Det gick kanoners för jag tog hissen ist för rulltrappan. Så var hemma igen på fem-tio min :)

ursäkta, ska bara snyta mig..igen.

Igår kom min bästa tjej med sushi! Gissa om jag blev glad. Vi satt och snackade massa i soffan och sedan åkte vi hem tidigare. Eva brukar oftast vara hemma runt sex, och då brukar jag åka hem. Men nu gick vi tidigare för kadde skulle va hemma före sju så jag åkte med henne.

Jag tänkte först åka till södertälje och umgås, men på tåget så bestämde jag mig för att åka hem istället. Var så himlans trött och seg så det var ett klokt beslut jag tog. Somnade vid nio igår kväll!!

Tänkte dricka lite mer te nu, Peace and puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0