söndag kan man säga...

SHIT vad jag inte har skrivit på änge nu!
oj vad det har hänt mycket! haha nä nu ljög jag... Igår kan jag säga att det var brak fest hos angelique. Jag och nattis kom senare än alla andra för hon var tvungen och jobba till 21 så hon gled upp till mig och vi styrde upp oss och åkte till ange vid 23. OJ vad de intogs vin till våra munnar. Jätte trevligt!
 
Ett tag satt jag och nattis johan och en annan snubbe i bastun och snackade. Eller jag hade ju en på linjen men observera att vi inte tände lampan för vi hittade inte knappen så vi satt i mörkret..hahaha förstår inte riktigt!
Sen kan jag meddela att jag och nattis o jimmy Ö tok dansade redsten av kvällen! Ett jävla drag på "pokerface" haha. duochjagnathaliegardevåg.

I fredags var det planerat att jag skulle jobba som vanligt... vad hände?!
Jo jag åkte in till söder för att hänga med nuttarna lite innan jag skulle bege mig till hirschen. Jag tog två öl, tänkte att det är ju ingen fara. Men jag hade ju inte äötit så bra denna dag så det gick ju direkt upp i kolan och där satt man, lullig och skulle jobba... inte bra tänkte jag för skulle jag dyka upp på jobbet så skulle inte jag ha något jobb efter det. Så jag tok ringde folk och messade hej vilt för att få tag på någon som skulle kunna ställa upp för laget men tamejfan så kunde ingen... det vara bara och våldta kaddes telefon men hon jobbade ju så hon kunde ändå inte svara. Till slut ringer hon upp och hör på mig att jag var lite på lyset så slängde på luren kan man säga... gissa om jag skämdes!!? - AAH det kan man säga! Det slutade med att hon hoppade in för mig, stackarn. men men det var verkligen inte meningen och hon förstog de också,
Nåväl jag jimmy ö nattis och virre styrde oss hemåt vid 22, men tro inte att jag å nattis gick hem och sov. Nejru vi drog till passi... där var det mer öl och kareoke, aah tro inte att det var jag som sjöng nu. Så kul ska vi inte ha.

OCH IDAG SKA JAG JOBBA NATT PÅ HIRSCHEN! SVIN KUL! WOHOIOOOOO....eller?






Kommentarer
Postat av: JÄTTE ANONYM

ska du säga, griscarro!

2009-04-26 @ 18:07:32
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se/
Postat av: VÄRLDENS SNYGGASTE JOSSAN

vi ska gå på fotboll i sommar, eller snart, bara så du vet.

2009-04-26 @ 18:21:51
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se/
Postat av: VÄRLDENS SNYGGASTE CARROHOE

hell yeah! ;D

2009-04-26 @ 18:51:08
Postat av: din nudist kompis.

hörrö din jävel, va äre för bildlös jävla skit blogg du har?

2009-04-28 @ 22:45:44
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se/
Postat av: nudieeeee

INTE DEN TONEN TACK! jag kankse inte är lika självkär som du! ;)

2009-04-30 @ 00:26:18
Postat av: skit anonym person.

ska vi slå vad? :)

2009-05-03 @ 11:01:59
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0