trevligt

Jag har övervägt mina funderingar på att klippa mig. Nu har håret kommit ner en liten bit över axlarna men ska klippa de kortare, sådär lite kortare där bak oh lite längre framtill och uppklippt. Är så trött på att alltid ha uppsatt för jag hatar min längd. Så om jag klipper till en frisyr så kan jag bara ha det nersläppt och samtidigt trivas. Om jag vil sätta upp det är det bara å köra på små hårnålar eller en klämma :)... ska prata med Madde om hon kan och vill göra det för en slant.

'idag var jag jimmy GP daniel kadde och ange i skärholmen en sväng. Tanken var att jag skulle köpa klänningen till bröllopet, tror ni den fanns? -Neej det kan man inte säga så jag och nattis åker in til city imorn för ich handla lite. Hoppas hoppas och hoppas att den finns kvar någonstans för är den tvärslut så måste jag gå naken., och det är nog ingen bra idé.

Satan vad ont i huvudet jag har nu då... det bara kom" pang!




Jag och natiee donar lite med vårat vin. I BASTUN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0