frredaaaag wohoo

Skönt med fredag och jag är ledig från nattklubben :D
Har precis varit i tumba och köpt vin och min hårfärg. JAg känner mig jätte trött fast jag sov ganska normalt inatt. Men jag kommer väl igång när jag tagit en dusch och ätit.
Jag och Kadde ska ju hem till Rickard på kalas vid sju och äta smörgåstårta och dricka vin :) känns som han bara bilr äldre och äldre medans jag själv inte blir de:P  eller iof jag blir 21 i år och de känns som jag nyss blev 18 haha så tiden går väl rätt snabbt iallafall :)

B skicka nyss ett mess och skrev att hon började bli taggad och de är väldigt positivt . För de börjar bli lite kärringvarning på henne, alltid när vi har gått ut i stan så har hon blivit så trött och velat åka hem, Kul tjej!! De är inte okej när man själv är taggad för festa... men vad gör man. Jo antingen åker hem med kärringen eller stannar kvar och skakar rumpa (:

Nej om man ska sätta fart med håret nu :)
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0