lördag 7 februari

Då vare dags snart. Åka till jobbet!! Kan inte riktigt säga att jag känner mig taggad för de.. men va gör man inte för den lönen :P haha

Igår var vi ju på kalas hos Rickard som fyllde lite år, De var väldans trevligt, över mina förväntningar faktiskt. Jag och Kadde började bli sliriga redan vid halv tio. Vårat vin tog slut så vi fick ta av de vinet som vi gav till rickard i present hahaha snälla tjejer.

Nå, vid 22 snåret kilade vi därifrån för att möta Jimmy, Ange, Johan, Danne, Becka och jenny i Tumba. Där fick vi vänta lite på tåget in mot söder. Tågresan gick väldigt fort för mig och kadde. De va skönt de.
Nåväl vi styrde våran kos mot GK. Ingen trodde att jag eller kadde skulle komma in så dom blev förvånade när vi stog på dansgolvet sen. ;)

Kan inte säga att jag dansade mycket, satt mest i soffan å mös :D
Vinet har känts av idag kan jag säga!! helt sjukt bakis har jag varit men de börjar släppa lite nu.
De var mycket mycket nice igår!! TACK alla som var med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0