OOh lord!

goood afton!

Kan inte säga att jag är bra på att blogga, glömmer liksom att jag har den haha.
Ligger i sängen nu, har precis lagt på telefon. Pratade med Kaddrush om min plan. Jag och mina planer alltså.


möta kadde i Tumba.

bolaget.

köpa mascara o hårfärg.

hem och äta.

styra upp sig.

dricka ett glas vin.

snacka skit.

åka till R som fyller 24 Grattiiis din gamla höna :D

dricka ännu mer vin.

umgås hemma hos rickard.

möta becka, danne å jimmy i tumba.

åka in till stan.

dricka lite mer vin.

ha jätte trevligt :D


Hoppas Nadia å nattis är med imorn också!!
Ange, vet att du har körigt med munnen :( <3

ska försöka komma ihåg å blogga imorn också!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0