dead and gone

Låten spelar jag verkligen sönder!!! Jag är expert på att spela sönder låtar jag tycker är riktigt bra. Hinner liksom tröttna lika fort som jag hört den. Men vad ska man göra...
Lite vårväder idag också. Förutom dom kalla vindarna. Jävligt trist att det inte blir varmt samtidigt som det börjar bli torrt på vägarna och solen börjar titta fram mer och mer. Kan säga att dagen började med att följa Nathalie till doktorn, Sen bar de av hem till hennes syster och sedan till grillen. Åkte sedan hem till lägenheten. Jag älskar den! Det blev lite fix och trix med gardinerna. Det blev bra till slut.
Kom precis hem med bror min efter att ha avnjutit en gooood måltid på primo chao chao på Kronobergsgatan med far våran och hans brutta. Rekomenderar den italienska restaurangen oerhört mycket. Bra service och mycket god mat. Jag drog i mig en förrätt som bestog av tomat, mozzarella och rödlök och sedan oxfilé med potatis puré. Självklart vitt vin till ;P vet att det brukar vara rött till kött men jag tycker vitt är väldigt trevligt. Blev ingen efterrätt för min del. Var alldeles för mätt men en latte satt ju bra. Blev lite halv lullig på vinet men det går bra.


Jag vågar inte om du inte vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0