det var lite vårkänslor

Huuppppppp har precis smällt i mig en macka. Vaknade inte för så lång stund sen. Trodde jag skulle må skit men mår jätte bra faktiskt. Sjukt glad :)
Igår så åkte jag å natiee till Tumbish för jag behövde köpa hårfärg. Min utväxt är inte å leka med nu. Jag hann ju aldrig färga den igår fan. När vi väl var i tumba så åkte vi upp till Jimmys lägenhet där grabbarna håller på å jobbar för fullt. Dom är så otroligt duktiga. Sliter' jävligt hårt för att det ska bli klart!! Nu hade han fått upp köket å sovrummet var i princip klart, bara golvet kvar där. Det kommer bli sjuukt snyggt allting!! :D
Vi drog förbi bolaget innan vi drog hem också. Vi hamnade hos Marko tydligen också, blev bjudna på groggar. Trevlig karl.
Kvällen slutade på Passi haha. Kanske inte så ovanligt när vi inte orkar dra in till stan. Det var mycket folk där igår. Förstog inte riktigt varför men de va trevligt. Vi drog hem strax innan två. Huvudvärken hade redan satt igång så de va bara å knoppa på en gång. Nej, jag åt potatisgratäng först :)

Känner iinte riktigt att våren är här, -ibland får man lite mmyyysiga vårkänslor men de kan förvinna på två sec när den kallaste vinden ryker tag i en. Usch!! det får va ett slut snart!

Kanske ska träffa Jimmy senare, äta eller nåt :) Men måste färga håret innan jag går hemifrån idag Haha!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0