DINNER

Ja då var man hemma again. Sitter med lite mat som bestog av bulgur och någon röra med älgkött och champinjoner. Gott som fan.
Blev hämtad av Jimmy vid halv tre och åkte till hans lägenhet. Jag har faktiskt hjälpt till denna gång med att slipa och målat. Jag kan om jag vill! ;) Men innan vi satt igång på riktigt så låg vi i hans sovrum och snackade massa. Jag låg i hans nya säng medans han låg på sin sköna hel täckningsmatta! Härligt å vila lite :) Efter en stund kom Micke och pia också. Så det var jag och pia som målade. Daniel the man kom också en stund. Sen fick jag skjuts av dom till tumbish.
Alltå de kommer bli så snyggt.!!

Snart är tiden inne för att åka till jobbet!! Buhuuu :( :(



Jag saknar oss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0