ferraribilar

Sitter och inväntar bussen som ska ta mig till tumba å sen tåget vidare in mot stan. Jag ska nämligen till min faster på middag :) Det ska bli jätte mysigt. Imorn ska jag ju vara hundvakt åt diesel. Vet inte riktigt hur det kommer gå när jag ska ta ut honom för han är en stor rackare. Måste nog tejpa fast koplet i handen för han är så förbannat stark. Eller som Kadde å Jimmy sa, runt midjan istället. Tackar gud för att det inte är is överallt för då skulle jag få ligga på sjukhus ett bra tag framöver.
Jag har precis ätit ferraribilar yammii.

Min mamma är bäst. Är så glad att jag har henne. Hon ställer alltid upp vad det än är. Älskar dig mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0