grr

Men god kväll, natt?
Jag har haft en sån mysig dag! Åkte in till Kaddes jobb, fick sushi!!! :D Nadia kom också dit så vi alla åt tillsammans. Promenerade i stan, jag fick då för mig att köpa ett pas skor på impuls, eller jag ahr behövt ett par skor ganska länge så nu kände jag att det bara var dags. Så slog till på ett par svarta nätta tygskor. Hel nöjd för dom gick bara på 200 spänn. Suve!
Våran plan var ju att fika så vi gick till Mamo, ett jätte mysigt café som ligger på Sveavägen. Beställde in en varsin kopp té. Labbi  kom efter en stund också. Hennes mage bara växer och växer. Så himla mysigt. Bebin kommer om beräknat 10 veckor. Tiden har gått så himla fort. Kommer ihåg när hon ber'ttade att hon var gravid. Herregud!! :D
Vi satt och babblade om allt möjligt i 5 TIMMAR! haha tiden går fort när man har roligt. Vi beställde in lite föda också. Jag körde på 9 olika sorter av libanesiskt. Väldans gott, men såsen var inte så rolig så det var ett minus.
Jag och Kadde hade blivit hembjudna till Becka och Dan, så vi drog iväg till Östertälje efter vi var klara på mamo. Dom hade det jätte fint, fast det ändå inte är klart än. Det var lite små grejer som skulle fixas till. Jag blir sååå sugen på att flytta hemifrån igen. Tänk att få fixa och trixa i en egen lägenhet!!! Så fort jag får ett fast jobb så hoppas jag att jag kan flytta. Det skulle vara guld!

Måste bara tillägga en liten incident som hände när vi var på väg till tåget, vi fick syn på en kvinna som var väääldigt påverkad av något. Hon var inte helt hundra. Hon slängde och häll på med sin väska till höger och vänster. Efter ett tag fick hon syn på oss å sa att vi såg ut som horor. HAHAHA! man tackar man tackar.. alltsåå..
tänkte inte mer på de, men de gjorde tydligen hon för hon skulle gå efter oss ner till tunnelbanan, så jag puttar Labbi in genom spärrarna och vi börjar bli lite panikslagna för att hon var väldigt läskig. Och hon efter och skriker nåt, vi springer ner för rulltrappan och hon är inte långt efter. Tur att några kill kompisar stog nedanför och väntade på oss. Men det brydde sig inte hon om så hon gick runt och mot oss å vi börjar slira runt på plattformen... hon vinglar fram och tillbaka mot oss för hon märker ju att vi inte tycker hon är normal. Helt plötsligt går hon in i tunnelbanan och sedan ramlar ut och går fram mot oss. Nadia står med ryggen mot för hon är helt lugn, men vi andra ser hur hon försöker dänga till henne med sin väska men missar som tur och sedan försvinner hon in i tunnelbanan igen. Alltså vad fan skulle man gjort om hon  nuddat Nadia. Inte såatt man vågar göra nåt tillbaka eller säga något för man vet aldrig vad sånna männsikor kan få  för sig att göra då!... Inte många minuter efter dyker nästa påt'ända kvinna upp. Nadia vill lugna oss med att säga att hon bara är skelögd hahaha söta Nadia. 

Juste jag och kadde glömde var klockan var hemma hos becka så vi fick ta nattbussen hem. Smarta tjejer.


Everything is gonna be alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0