hugga i sten eller hugg i hjärtat för min del..

Sitter här i soffan och tar de lungt, helt plötsligt så hugger de till sådär jävligt i vänstra sida om bröstet.. Man bara väntar på att få ta det där djupa andetaget... försöker igen men de hugger till igen! Fyfan va ont de gör! Kan ju inte andas normalt. Hörde att det kan vara för man har överansträngt sig. Men det tycker inte jag att jag har gjort.
Läste på aftonbladet idag om en 21 årig tjej som har dödat sin 3 månaders son med att lägga honom i tvättmaskinen! Hur i helvete kan man göra någon sådant??!!!Blir så himla arg att jag kockar. Stackars barn! Han dog av svåra skallskador och brännskador! Samtidigt som han låg där i så gick morsan och kollade på film med hennes andra barn. Hur kan man göra sååååå!?? Misshandel mot barn är nog bland det värsta jag vet. Tror det är samma för dig också.

Snart börjar Wipeout på femman. Jag såg aldrig förra avsnittet men har hört att man skrattar hur mycket som helst så jag måste verkligen se detta haha. Jag förbereder mig på att garva högt!!
Imorgon ska jag med Rickard till sjukan, han ska förmodligen operera sig pga av hälsenan som slitits av. Trodde det var ledbandet. Fy bubblan vad ont han måste ha. Så dit imorn och passa upp på honom när han är invalido. Nutte då!

Kommentarer
Postat av: angelique

och inte ens nämner du att du har en blogg :O men nu har jag läst allt haha :D

2009-03-15 @ 22:09:29
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: carruuu

hahahaha ne jag vet, alla blir lika chockade när jag säger att jag har en ;P

2009-03-17 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0