Illa buhuu!

Kom precis hem, har bara hunnit få i mig mat som jag nu mår illa av. Åt för fort. Men de är inge ovanligt för mig ;P
Har ju vart hos eva, diesel var hur cool lugn som helst heela dagen så det var skönt. De var bara när vi var ute i skogen som han drog upp mig på ett berg som var lite halt. Inte nog med att jag hade cigg i ena handen å kopplet i andra så kom jag inte riktigt ner... så de blev en liten omväg. Men vi var båda i välbehåll så du kan pusta ut nu ;)

Mina kvällsplaner är lite sisådär.. ledig från nattklubben som är jätte skönt. Men vet inte om jag ska glida över till Kadderush när hon kommit hem från jobbet eller om jag ska svida om till mjukisar å ta de lugnt ikväll. hmm..
Pratade precis med natiee och vi smorde lite plans för imorn :)


Men du förvirrat ler. Det här är ingen lek. Jag är också rädd, rädd att göra fel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0