Internationella kvinnodagen, man tackar

Jaha inte har man fått ett skit för de.
Usch jag är så grymt mätt!! Har ätit lite för mycket naturgodis.. Jag och Kadde var uppe en sväng på krysset och solade lite. Mycket skönt :) jag trodde att jag skulle köpa lite ferraribilar för jag ahr varit sugen på de hela dagen men det blev cashewnötter med yoghurt på istället. Jätte trevligt!

Söndagen har varit helt ok, har bara varit hemma och tagit de lugnt i soffan med film och fruktsallad. Eller jag fick tag i lite nachos också ;P  De är så det ska vara på vilodagen. Egentligen skulle jag åka med jimmy och äta någonstans men jag orkade verkligen inte. Kände mig helt sänkt efter gårdagens bravader.

Medans jag gjorde i ordning min lilla fruktsallad så stod mamma och jag och babblade lite om allt möjligt. Tydligen ska min pappa köpa båt nu också. Han och Ludwig hade varit på båtmässan och pappa drar sig inte för att köpa något som han tycker e lite trevligt så det ska tydligen införskaffas en båt. Faktiskt svin kul!! De är så otroligt mysigt att åka båt på sommaren ute i skärgården. Vi har ju landställe på Ljusterö så det passar ju bra :) Eller nu ljög jag kanske lite, det är faktiskt min farbrors landställe men de känns som vårat också för det har alltid varit "landet".
Men jahaa.. nu börjar jag tänka på sommaren, på alla roliga saker man kan göra. Längtar otroligt mycket! Men först måste våren komma hiiiiiiit :D 


 

Kommentarer
Postat av: Nadia

hahaha gummman kommer du ihåg när naturkunskapsläraren bakade kakor till alla fröknar på internationella kvinnodagen för TVÅ ÅR SEN!!

2009-03-10 @ 00:19:01
Postat av: C

hahahah vaa neeej de gör jag inte =/

2009-03-10 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0