kaffestugan med N

Kan inte säga att jag är taggad för att jobba!! fyfaaaaaaaaaan rent ut sagt. Jag är piss trött! Skulle kunna duna nu. Men de går icke för att min buss går om en stund. Känner på mig att det kommer bli sjukt tungt att jobba idag. Varken jag eller F är sugna på att stå i den fruktansvärda garderoben.

Tur att mitt humör gick uppåt när jag fikade med nattis en stund på eftermiddagen. Snackade om allt möjligt. Vi är lite sugna på att dra till hulsfred i Juni. Ska samla ihop ett roligt gäng så jag tror de kan bli hur nice som helst. Massa lera, öl, bajamajjor, nice musik å trevligt sällskap. Och sol hoppas jag! Men han kommer väl inte vilja titta fram då för att vi just är på festival.

Turkiet blir de också, med familjen i Juli. Kommer bli skönt att få chilla i en vecka med sol. Resan står ju far min för så de är ett plus i kanten :)

Sa jag att jag har huvudvärk också?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0