lilla lördag

Dom har plockat fram uteserveringen på Snaps nu :D de kanske är lite för kallt nu men snart om någon månad så kan man nog sitta där med en filt. Jätte myyysigt!
Det gick väldigt bra att jobba igår. Det var väldigt lugnt och skönt. Det var faktiskt lite roligt igår. Kan ha varit för att jag jobbade med Kadde och Karina. Jag ska jobba inatt också. Men då med två nya tjejer som jag aldrig har träffat förr. Kommer nog vara ganska lugnt idag också, Det är ju inte så konstigt med tanke på att det är helgen innan löning.
Nästa helg är det erotik mässan. Vi har pratat om att gå någpn dag. Jag har varit på två stycken innan. Det är alltid samma sak men man vill ändå tillbaka haha. Zäta kommer jobba där också så då är det lite roligare ;P

I want you to
Come on, come on, come on, come on
and take it!
Take another little piece of my heart now, baby
Oh, oh break it
Break another little piece of my heart now, darling
Oh, oh have a!
Have another little piece of my heart now, baby!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0