lördag och ledig igen

Hej hej hej hej hej!!!

Vanilj yoghurt och två mackor med kalkon blev min frukost. Vaknade med huvudvärk. Fick inte ens sova ut för vi ska ha visning på lägenheten idag. Dom är här nu och tittar runt. Jag vill verkligen inte flytta!!!! Jag får ångest av bara tanken på att flytta tillbaka. Mamma och hennes dude vill ha större och jag blir ju tvungen att flytta med oavsett var vi hamnar!.

Anyway så var gårdagen mycket trevlig. Allt började hos J i hans lägenhet, den blev klar igår. Jätte fin! Så jag och kadde var där och städade lite och grabbarna ordnade det sista med tapeter och lister. Jag och kadde mublerade om och fixade till. Sen åkte vi hem och käkade och styrde upp oss. Tillbaka till jimmy för att dricka vin och umgås med grabbarna. Ange var med också :D Det var super mysigt.
Jag och kadde drog in till stan och Layer cake. Det var ett väldigt trevligt ställe. Skön musik. Folket var väldigt blandat och härlig stämning. Förbi Max och käka, stötte på G där också. Btw jag hittade ett hårstrå i min hamburgare!! Så jävla vidrigt så jag skickade G till kassan och lämna tillbaka den, jag tyckte det var för pinsamt. haha. Fick pengaran tillbaka. Kommer aldrig mer gå dit. Tycker det är väldigt trist för MAX är det bästa stället om man jämför med Donken och BK. Fleeeera minus poäng med hundra utropstecken.
Väl hemma vid halv sex - sex, deckade fort och blev väckt kvart i 12! inte helt okej. Ska nog till jimmy ikväll också :)



Alla nuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0