Måndags kväll

Mysig dag har det varit. Tog igen sömnen som jag missade i helgen så jag sov till kl 13 idag :) Hoppades på att det skulle vara sol å mys väder så jag skulle kunna tänka mig att gå runt flaten men så fort jag kollade ut genom fönstret så blev de ett - Nej!
Jag slog mig ner framför datan med massa vänner avsnitt istället. Riktigt skönt.
Vid sex tiden mötte jag upp min andra hälft, Becka. Vi köpte cashewnötter med youghurt på :D älska säger jag bara!
Jag hade laddat ner Fredagen den 13:e så vi glodde på den. Tack för tipset Daniel! Emellanåt blev de mycket skratt så vi var inte så jätte koncentrerade på filmen haha.

Jag har inte känt såhär på jätte länge. Det är liksom en klump i magen som inte vill försvinna. Den går verkligen inte bort. Jag vet inte hur länge det kommer att vara såhär. Mina tankar snurrar precis hela tiden.


Så mycket som jag vill ha sagt
av allt jag tänker på
men det blir bara tomma ord ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0