måstemåstemåste

Nu känner jag verkligen att det är dags. Jag måste/vill och ska skaffa ett riktigt jobb. Jag vill inte leva som jag gör nu riktigt. Men det är så jävla ap svårt. Det ligger nu CV;n lite överallt och alla som jag fårgat har sagt att dom inte behäver personal just nu. Kanske senare.... bla bla bla. Varför gick jag inte hantverksprogrammet istället??" Hade ju haft ett ordentligt jobb nu i två år. Inte behövt säga upp mig och sluta och hoppa runt som jag nu har gjort sen studenten. Herregud!!
Min touch mus på datan är as varm så jag nästan bränner mig!! Är de verkligen bra..? =/

Idag har jag gjort en massa känns de som. Jag var nere på bistro och åt en tidig middag med Tussan. Det var riktigt nice, vi hann inte ses så länge för hon skulle in til stan och jag skulle träffa nattis.
Men jag åkte till Jimmy först. Jag låg bara i soffan och slappade medans han å micke målade och satt upp lister. Det var mycket roligare än åka hem. Kolla lite arga snickaren och sedan åkte jag å jimmy till nattis och kollade på lägenheten. Den var så hiiiiiimla fin! Riktigt avis på dom. Därför känner jag också att jag vill ha ett fast arbete så att jag kan flytta hemifrån igen. Det är tamejfan dags snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0