onödigt personalmöte



Nu sitter jag i min lilla soffa med matrester från igår,  jag älskar själva maträtten men den va så mkt godare igår jag kan säga! De blev bulgur med kyckling blandad med sallad å balsamico MMmm :D
Idag gick jag upp som en tröttmössa men kvicknade till ganska fort. ställde mig i duschen och åt lite frukost sen åkte jag in til stan. Vi skulle ha personalmöte kl 15 men jag gick å hämtade upp kadde på hennes andra jobb först. Fick sushi som jag tackar för!!
Sen efter mötet mötte jag upp sandy som jag skulle ha sällskap med hem.
Som ni ser så har denna dag inte varit så händelserik. Kvällen kanske blir bättre om jag träffar min andra hälft senare. Kommer skratta som ett par tokar, de gör vi alltid.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0