onsdag innebär jobb för mig

Jahaaaapp då vare dags igen då! usch vad jag inte tycker om den här dagen! Den för med sig ångest för mig. Inte okej.
Ont i magen vaknar man med också, trodde det skulle lägga sig men nej tydligen inte!
Tänkte faktiskt åka med jimmy till hans lägenhet och hjälpa till med det jag kan.. han skulle höra av sig efter jobbet så får se hur jag mår då. Känns lite halv jobbigt också för jag evt inte hur länge jag kommer vara där. Plus att jag sen ska till jobbet så de blir en sjuhelvetes resa om jag ska till tumba, sen hem igen, sen till tumba igen och vidare mot jobbet... men men de lööööser sig. Jobbar ju natt idag. Suck. Eller faktiskt n stoor suck!! Jag är så trött på att jobba natt så jag dör. Och inte nog med det. typ varje helg också. Jag måste ta ledigt och förlora pengar för att få ha lite freedom. Men det är ju ändå mitt fel att jag valt det här. Så smart Carro! haha. Men de är ju sjukt svårt att få ett jobb i dagens läge.. bara kontakter som kan ordna ett. Så HALLÅÅÅÅÅ kontakter langa ett jobb till miiiiig!!!!!!!

Måste säga en sak som jag är lite stolt över. Jag hållr på att trappa ner otroligt mycket med rökningen!!!
*Igår rökte jag inte på hela dagen och i måndags bara 5-6 st. Jag ska faktiskt inte köpa något paket idag heller. Blir jag sugen så tar jag en av Fanny. Jo eftersom jag vet att jag kommer vilja röka när jag dricker lite och så så kommer jag inte sluta. Har inte den viljan än. Men jag tycker iaf att jag är grym som inte röker lika mycket som förut.



Det här är nog det värsta jag vet. Rädslan att förlora någon man tycker om.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0