så jävlaaa trött

Idag har jag varit på södertälje sjukhus från kl 10- 16!!! fy helvete säger jag bara.
Rickard slet ju av hälsenan som sagt i lördags så han skulle opereras idag och självklart är man en god vän och följer med. Räknade dock inte med att vara där hela dagen. Operationen skulle börja vid 10 och vara i ca 30-40 min hade doktorn sagt till Rickard men när jag pratade med en sköterska så kunde de ta upp till 1 -1.5 h så där satt man. Väntade först med honom i hans rum till klockan 13 sen gick jag upp en snabbis till hans lägenhet och glodde lite tv men gick ner fort för var rädd att han skulle hinna bli klar innan jag var där igen för jag hade hans nycklar till skåpet. Men såklart så fick jag vänta ytterligare 2 timmar. Älskar sjukhus. När han hade vaknat upp så kom han ner till rummet igen och fick i sig lite mackor, för han hade inte ätit på ca 14 timmar. Stackarn! Sen gled vi hem till honom ( han hoppade fram ) och lagade mat och tittade på two and a half men. Jag kände mig redan då väldigt trött. Men inte som han som var helt groggy efter alla tabletter han fått.
Vid 21 tiden kom Kadde och Sandy och hämtade mig, det var skönt. För jag hade aldrig orkat åka hem kommenalt.
Det var en seg men okej dag :)
Nu har jag tryckt i mig en påse nötmix och tittat på något spy program på ztv. Tre tjejer som snurrade på ett hjul, där dom skulle äta grisfötter, dricka en burk sirap eller h'älla i sig mjölk till dom spydde. Jätte trevligt haha förstår inte riktigt innebörden. Knäppa tjejer.
Imorn ska jag träffa min andra hälft efter hon slutat jobbet. Vi ska hem till henne och umgås och snacka skit. OCH skratta!

Yes mamma har köpt dom goda äpplena :D
Här är bjuder jag på bilder utan rickards godkännande..




Somnar snart. peace Carolina

Kommentarer
Postat av: angelique

hahaha sweet :D kul att träffas en snabbis idag också :P synd att det blev lite kort bara men så går det när man är i tjänst :D

2009-03-17 @ 18:41:33
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0