Snö vafaaan??!!

De är inte sant!! Jo men tydligen för det vill ju inte sluta!! Förbannat.,
Släng dig i väggen piss fitt väder rent ut sagt. Mina planer för dagen var först att bara ligga hemma med massa vänner avsnitt men så fick jag ett litet mess av Nathalie så jag begav mig ner till rönninge för att fika på kaffe stugan :) alltid lika mysigt, Efter nån timma dök jimmy o jimmy upp. Snackade om allt möjligt, dom två låter verkligen som ett gift par. Haha störtsköna kan jag säga. Och jimmy C mosade till Nathalies läppsyl. Tack för de liksom för han höll med Nattis när hon sa att det var jag. I - landsproblem på hög nivå...
Sen blev de såklart bistro för min och nattis del, så himla gott. Vi tog de som vi beställde sist för de är så fint enligt nattis <3


Casheeeeeeewnötter med yoghurt blev de också löv löv löv.


Lite andra avenyn är det idag också, Super trevligt!





K'ände att jag var tvungen att slänga upp en lite somrig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0