SOL weeee!

Det är sol igen och jag är glad! Jätte glad faktiskt. Tycker det är as nice. Det känns som helg bara för att alla i min familj är hemma idag... mysigt är det.
Jag har precis fått mammas och pappas förlovningsring av mamma. Som tur var så kunde jag ha den på mig. Så nu sitter den på ringfingret :) passar bra till mitt guldarmband cokså hi hi. Jag fick mormors och morfars också. Den är lite kraftigare och mindre så den kan jag inte ha på mig. Kanske hänger den i ett halsband senare.

Igår spelade jag och RIckard Wii som aldrig förr. Jävlar va kul det är med bowling!! Jag var grym. Han också. Så det blev lite oavgjort tror jag.. sen testade vi tennis och golf. Det gick inte så bra för mig så jag ville inte spela mer. Sen kollade vi på "de rätte för rosing"  och Andra Avenyn. Jag blir såååå SUR på Ulla!! jävla alkis kärring!! och Rasmus försöker hjälpa men får bara skit tillbaka , stackarn =(  Längtar till nästa tisdag!!
Idag ska jag jobba med Karina. Det kommer bli kul tror jag. Det är roligt att det kommit lite nytt folk.


Jag längtar till fredag. D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0