Söndag jajjemen

Skänt att snön är på väg bort. Hoppas verkligen inte att det kommer komma mer. Men oftast så kommer det en sväng till när man tror att det sista lämnat oss.
Igår var vi hos kära Jimmy som jag nämnt tidigare. Ange och Daniel var också där. Det var skänt. Drack lite öl, kolla på en rulle och pratade. Sen Kom Ronnie, Anna och Annas kompis Johanna också. Det var super längesen jag träffa Rompan så det var kul.
Jag å Angelique tog bussen vid två och jag promenerade hem från Uttran. Det gick ganska snabbt faktiskt plus att det inte var kallt alls så det gick finfint. Jag hade Becka som sällskap i telefon och det gjorde det hela mycket lättare.
När man kommer fram till centrum är det som en bomb har släpps som har innehållt massa ungdomar. Det bara rasade ner folk från Passi. Därav kom Rickard farande. Med kryckor! vafaan! Hade lyckats dra av ledbandet. Stackarn. Men vad hindrar den karln från att dricka. Nada. Nåväl jag fortsatte traska hem efter vi stått och babblat ett tag. Sov som en prinsessa gjorde jag sen.
Idag blir de till att ta det lungt. Kanske glider upp till krysset och solar. 



Adjö för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0