Söndag med sol

Nu har jag varit vaken i ca 1 timme. Första gången vaknade jag vid 10 men bestämde mig ganska fort för att somna om!!
Gårdagen spårade ur lite grann faktiskt. Först kom Nattis hit och vi satt och snackade skit och drack lite. Guud vad jag hjärtar denna människa! :)
Sen vid tolv snåret gick vi upp mot Passi, de va ganska mycket folk där faktiskt. Vi fick tag i en shot och kände oss väldigt glada i hatten resten va kvällen. Jag glider hem vid två rycket och känner mig väldigt trött, nähää när man kommer in i hallen så möts man av tjutusen skor. Lillebror har lite efterfest tydligen ...ARGA carro stampar in i hans rum å hälsar men går in till mig istället och somnar vid 3. Nej nu ljög jag. Jag pratade med Kadde innan jag somnade. Hon var så söt, hjälpte mig med mina problem vid den tiden :) försej hade hon precis slutat jobbet!

Ikväll ska jag träffa Therese, Sara å Derya, Ska ta en fika å snacka skit för de var väldigt längesen jag hängde med dom.
Jag är lite halv seg men de blir nog bättre framåt kvällen :)

Tänkte ta tag i lite disk nu men skriever kanske mer ikväll.

Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0