Soooooooool

Jag vaknar upp och det är SOL!! Så happy jag är! Våren är på väg på riktigt YESYESYES :D
Det är sådär torrt på marken som de ska vara också! Det kunde bara varit några grader varmare. Då skulle det vara perfekt men man kan inte få allt.
Städa av lite här hemma sen ska jag möta nathalie och vi ska gå ner till rönninge och titta på lägenheten.
Skulle ha gjort det i måndags men det blev för sent. Sen blir de nog en liten fika på kaffestugan.
I helgen har jag bestämt mig för att jobba. HELA helgen. Jag kommer knappt få någon lön next month om jag är ledig igen. Så nu är det bara och köra.

Igår var jag hos Becka och Dan, dom bjöd på käk och sedan kollade vi lite på "den rätta för Rosing". Inte det bästa programmet. Man kan ändå inte låta bli och kolla. Hugo är ju inte så ful! mammamia.
Innan jag åkte till dom så var jag tvungen att åka förbi Rickard, smart som jag är så glömde jag min laddare där. Men bussen går direkt från honom till beckisen så det gick ändå ganska smidigt. Passade på att diska lite när jag var uppe hos honom också ;P kunde inte låta bli haha.

SOOOOOOOOOOOOOL SOOOOOOOOOOOOOOOL SOOOOOOOOOOOOL



En kväll i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0