sweet söndag

Det var en väldigt skön söndag igår. Vaknade ganska sent, var hemma och degade i soffan. Åkte till Heron och gick på bio med Kadde och Sandy. Vi såg "dumpa honom" den var faktiskt bra. En riktig tjej film. Fick ett par rejäla tankefunderingar kan jag meddela.  Stannade till på donken i hallunda på hemvägen och sen hem till RIckard. Jag levererade en happy meal till honom med en pingvin leksak. Härligt för honom och få besök sådär kl 12 mitt i natten ha ha :)  Jag slog honom i bowling om alltid. Och sandy slog honom i tennis... men vi skyller på gipset ;)

Nu snart ska jag åka till södertörn och hämta sandy sen ska vi åka till stan. Jag ska köpa en vårjacka och sen lämna ett CV.
Jag har lite ångest för den här veckan... Imorn börjar studentskivorna på hirschen. Så jag ska jobba från 22  till 03.00 och sen vet jag inte om jag ska hem och sova eller till min faster för jag ska vara hundvakt kl.08.00 på onsdag =/ sen är det så¨hela veckan... jag kommer inte sova ett smack känns det som!!

Mitt rum är jätte rörigt btw.

Kommentarer
Postat av: Nadia

jag tror det kommer kännas bra när det är över :) och du kan ju sova med hunden också mellan era promenader:) <3

2009-03-31 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0