tänka sig

Jag har tänkt senaste tiden mycket på våren, såklart. Som alla andra också gör nu. Men jag undrar om de kommer bli tvärtom om några år, Alltså om sommaren kommer ligga på vintern och tvärtom...?! Sommaren skjuts ju upp hela tiden och vintern är liksom inte riktig vinter...

Jag har precids varit ute och gått i 30 min, jag tänkte att jag skulle vara ute minst 1 timme men efter 20 min så fick jag ett sånt tryck i öronen så jag var tvungen att gå hem. De gjorde/gör förbannat ont. Öronen var kalla men de var liksom inuti öronen som de gjorde så jävla ont. Så den promenaden varade ju inte så länge.
Ska jobba ikväll :( jag vill inte jag vill inte jag vill inte! Det dumma med onsdagaran är nattbussen. Jag slutar kl 03. sen går bussen 03.50, så jag måste vänta på den i ca 45 min. De är ju ingen häjdare direkt men jag ska fårga Fanny idag om jag kan gå tjugo kvart i 3 istället. Hon har nog inget emot de om de inte är tok mycket folk.

Imorn ska jag till Eva som jag faktiskt har saknat otroligt mycket. Jag blev super glad när hon ringde igår :)
Eva är min älskade faster. Vi kan prata om allt. Verkligen allt.Jag ska till henne på middag imorn och sen sova kvar för att passa diesel på fredag till hon slutar jobbet vid 17. Inga problem eftersom jag ändå inte har nåt speciellt för mig på fredag. Middagen hos Nadia fick jag avstå ifrån tyvärr.
Eftersom jag bara jobbar onsdagar, fre och lördag natt så ska jag få ta hand om diesel på dagarna när eva är på jobbet. För nu är han för stor för att ha på hennes kontor. De är både roligt och bra tycker jag för jag kommer få lite små pengar som tack för hjälpen. Hon står i kö till hunddagis men de kan ju ta en tid så hon är överlycklig att jag finns haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0