torsdag med sol, yees och det tycker vi om!!

Kan meddela att jag gick upp hyfsat tidigt, eller det kändes tidigt eftersom jag var hemma kvart i fem. Så in till stan med becka. Observera att vi bara skulle till skatteverket och sen köpa två, tre saker och sen raka spåret hem. Men, nu kom men:et. Vi var i mycket fler affärer än bestämt och det var stressigt som fan. Slängde i oss lite mat på donken och vi båda kände hur stressade vi var, fast vi egentligen hade tid på oss. Becka skulle vara hemma senast fem för att åka och stor handla. Men vi lyckades precis :) jag handlade med mig två skjort klänningar och ett linne. Såklart hittade jag en super trevlig vår jacka också som jag tänkte köpa nästa vecka.
Eva ringde tidigare ikväll och sa att hon ska byta kontor nu i veckan så nu börjar mitt extra jobb som hundvakt åt Diesel. Små pengar som kommer in sådär är alltid bra tycker jag.

Men nu ska jag kolla på film så hörs senare! Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0