Men hallå!

Jag är hög!! Hög på kaffe! Var och fikade med Linda efter jobbet, när man bara jobbar lunch så har man en hel del tid över till sånt :) hon kom och hämtade mig på jobbet, haha som en dejt :P Jag ahde inte hunnit äta så jag gjorde min egna maki rulle! Så jävla fin. Det blev en tonfisk rulle, sorry S och N att jag tog tonfisk fast vi inte får..
Sen gick vi ner till Café Alberts och drack TRE stora glas kaffe. Inte så smart men de blir lätt så när man sitter ute och pratar och pratar och pratar. Det var jätte mysigt och träffa henne, vi har pratat om en fika i evigheter haha sry att jag är så seg på att bestämma nåt ;)
Just nu sitter jag framför tv:n fast jag egentligen inte tittar, postkodmiljonären är inte jätte roligt och titta på.
Annars då? Vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0