shit!

Hugo rosas är fanimej inte dum inte, han är störtskön. Hans stil och humor är så jävla bäst som han själv tycker :) - Vadå man är ju latino liksom!! Haha
Ligger i sängen och lyssnar på Madonna, har fastnat för "La isla bonita" den gör mig på bra humör samtidigt som jag tänker på vad jag ska köpa till min bror som blir 20 imorn. Skönt att man är ute i sista sekund men vafan han har ju ändå sålt min cykel (den är tvärborta så tror att han gjort de) så han kan få en gammal penna från lågstadiet eller nåt. Alltså på riktigt jag är sämst på presenter.
Vi ska fira Ludwig här hemma hos mamma men d sjukaste är att pappa och Co ska hit också och de känns jätte konstigt, mamma bobo pappa susanne och barnen... wierd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0