Aloha!

Halloween 2010

Trött, sötsugen, bakiskåt?
Alltså dagen igår var bara bäst. Sofia och jag hade en så grym kväll. Den startade hemma hos henne med smink, dricka och massa snack sen drog vi till Alvik där oliver och malin hade en liten ferre. vi stannade 1 timme kasnke vi körde på All in när vi valde "kostymen".
Vi hade svårt och hitta till tvärbanan. Det tog oss kasnke 20 25 min fast de egntligen tar 10-15 fast när vi kom fram var det inte ens tvärbanan utan tuben. Men lika bra de. Jag hann snubbla på mina dojjor också och då var jag inte ens full så kan inte skylla på de. Nog om de.
Vi gick till Ambassadeur där det var feeeett med människor. As najs. Galet med uppmärksamhet haha, folk ville fotas med oss och killarna ville bli fängslade med våra handbojor tom vakterna. Grrrrr.....



Konstapel Aina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0