fredag

Det känns så j'vla bra med fredag! Ska ut och äta med tjejerna om ett par timmar. Imorgon blir det halloween/inflyttningsferre i Alvik. Självklart ska man vara polis grr! Planerat att man handlade allting på Buttericks häromdagen så man slapp stå i den 40 m långa kön idag, butiken hade tom en vakt som släppte in 1 o 1.. stackarn! haha kan inte va så kul för personalen där inne. Jag skulle brutit ihop totalt.
 
Om ni inte skrattar nu så är det något fel...
Jag och Sofia sitter på pendeln påväg hem från jobbet, hade varit förbi systembolaget och duktig som Sofia är och visar leg så fick hon ett frågespel..vi lekte lite på tåget men det var super svåra frågor.. eller så är man oallmänbildad det kan vara bådeoch (a)

Jag: Var ligger jordens djupaste mittpunkt?
Sofia: VAGIIINAAAN!!!
Jag: BAHAHAHAHAHAH!!!!!!
Sofia (röd): HAHAHAHAHAHAHA!!!
Man kan inte säga så mitt i rusningstrafik på tåget!!! hahahahah
Roligt va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0